Kum torbalarını sırtımızdan atıp, püfür püfür çıktık Arnavutköy’den yola. Boğazın sularında şıp şıp giderken bizim taka, hepimizin solgun yanaklarına renk verdi gün batımının kızıllığı. Aslan sütüne yatırılmış balık mis gibi koktu, Martı X Buğra’ya iki poz bize sıfır pas verip diğer tekneleri yoklamak üzere kayboldu, boğazın dalgaları ve kahkaha müzik eşliğinde patladı durdu. İki kişi doğdu, herkes kutladı. Sonra karaya yanaşırken hepimiz bir “Oh!” dedik..Dünya varmış be!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder