16-17 Temmuz'da Hezarfen Havaalanı'nda yapılan Rock'n Coke'taydık! Bunaltıcı sıcak yüzünden, erken saatlerde gölgelik alanlar için köşe kapmaca oynasak da, çıkan gruplar bütün yorgunluğu alıp götürdü. Ana sahnede Motörhead, Limp Bizkit, Skun Anansie, Travis ve Moby; alternatif sahnelerde de Mogwai, The Black Lips, Beach House, Thievery Corporation (şahsi favorimiz) ve The Gaslamp Killer ile dolu dolu geçen bir festival daha sona ererken, tadı da damağımızda kalmadı değil hani. Nice festivallere!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder